Egy üzletláncban az ember leváltotta az önkiszolgáló pénztárakat

Az Angliában működő Booths üzletlánc megszüntette az önkiszolgáló pénztárak többségét a boltjaiban, így visszaállt a régi rend.

Bár a világon egyre inkább az önkiszolgáló egységeket alkalmazzák, az 1847-ben alapított Booths vezetősége úgy döntött, hogy ismét emberek fogják végezni a számlázást a pénztáraknál, írja a BBC.

Nigel Murray igazgató szerint az automata lassú, megbízhatatlan, illetve személytelen, ez pedig rontja az üzletlánc hírnevét, így büszkék arra, hogy a vevőket ismét emberek fogják kiszolgálni a mesterséges intelligencia helyett.

Az igazgató még hozzátette, a vevők igénylik a személyzet jelenlétét, legyen kivel beszélgetni, hisz a vásárlás sokszor unalmas, illetve a vásárlóknak lehetnek kérdéseik is, amire választ várnak, azaz a kiszolgálás akkor optimális, ha ezt az ember biztosítja.

Természetesen akadt ellenvélemény is a vevők soraiból, volt, aki úgy foglalt állást a kérdésben, hogy az önkiszolgáló egység gyorsabb, mint a „régi“ pénztár, hisz ott gyakori a kígyózó sorok látványa.

Forrás: https://utajovobe.eu/hirek/eu-tarsadalom-es-jog/10035-egy-uzletlancban-az-ember-levaltotta-az-onkiszolgalo-penztarakat

Szólj hozzá

Kérjük lehetősége szerint támogassa kampányunkat!

Ft
Select Payment Method
Personal Info

Credit Card Info
This is a secure SSL encrypted payment.

Donation Total: 10.000Ft

Autós galéria

Kihelyezett plakátok