Listing Category
Description

MAGYAR CSIPKE FRANCHISE KIAJÁNLÓ 2022   

Kalóz Zsóka vagyok, a Lace Lady, azaz „ A Csipke Hölgy” – A Magyar Csipke Franchise befektetői trendjének kidolgozója, szellemi anyja.

20 év kutató -, csipketervező - , ismeretterjesztő -, kiállító munka referenciája van mögöttem, média – PR nyilvános közszerepléssel.  Kiskunhalason 2000. május 02 - án a Magyarországi Csipkeközpont Alapítvány alapítói tagja voltam, azóta megtaláltam a saját „hangom”, csipkeművészi stílusom.

Nem csak hobbim a csipkekészítés, hanem hivatásom. AMagyarországon egyedülálló módon fellelhető 26 féle csipke műfajból összesen 12 féle műfajt készítek, tervezek és tanítok.Hímzések közül a keresztszemest és az úri hímzést művelem.

      2018 – ban nagy sikernek örvendett szülővárosomban, Tiszaújvárosban, a Tavaszi fesztiválon bemutatott „Jelenbe zárt múlt” életmű kiállítási anyag bemutatkozása. A leszűrt tapasztalatok alapján a megtervezett életmű kiállítási anyag XII. Stációjának kivitelezése megkezdődött, a „MY LOVE” új mottóval. Az első készülő stáció „A szeretet parancsa”, amelyet „Az in memoriam Hungary” reprodukciója követi. A design termék – skála a már jól ismert Lace Design Hungary márkanév alatt, egy új logóval, s az 1998 – ban alapított TENNA – TRADEING Külkereskedelmi Kft. újraindításával kerül kiajánlásra és forgalmazásra név és székhelyváltoztatással. A legfőbb hangsúlyt pedig az utánpótlás nevelés és tehetséggondozás, a folytonosság megőrzése kapja.

A franchise bekerülési költsége az első 20 éves nagy marketing periódusban 42 millió HUF volt, és a kivitelezés alatt álló megtervezett életmű kiállítási anyag jelenleg 37 millió HUF értéket képvisel a teljes alkotóműhely felszereléssel, amelynek értéke folyamatosan növekszik.

♥ marketing feladat:Az új értékteremtés
♥ újrapozícionálás: „Örök értéket képviselünk”
♥üzletpolitikai küldetés: Európai szintű versenyképes munkaóradíjak bevezetése

A MAGYAR CSIPKE FRANCHISE cégarca 1999 – től napjainkig Kalóz Zsóka maradt, aki a Lace Design Hungary márkanévvel és saját aláírásával fémjelzi a kivitelezésre kerülő termékeket.
      A rendszerváltás óta a magyar turizmus mélyponton van, s a Magyar Csipke Franchise a maga kézműves szegmensén kiváló pozícióban van a 20 éves, gondosan megtervezett termék – skála, és négy nagy programja kialakításával a koronavírus utáni újraindításkor. A 2014 – 2016. évi fejlesztésnek köszönhetően felépítésre került az elektro – média - és WEB – áruházas kiajánlás. A 2018. évi tiszaújvárosi kiállítást követően előterjesztésre került a városi testület elé Kalóz Zsóka életmű kiállítási anyagának városi gondozásra hagyó végrendelkezés mellett egy Csipke Emlékház vidékfejlesztési programja, 2021 – ben lakóhelyén, a Szentendrei Önkormányzat Testülete számára is. Míg Tiszaújvárosban az állandó tárlat anyagát divattörténeti babakiállítással, addig Szentendrén az egyházi témakörhöz Biblia gyűjteménnyel kívánjuk programunkat élménygazdagabbá tenni.

Phone
+35 30 269 0339
Address
Szentendre, Rigó utca 1.
ZIP Code
2000
  • Lace Design Management
  • Lace Design Management
Contact kampÁny szÖvetsÉgeseink owner

Send Message

Please log in to be able to send messages to the kampÁny szÖvetsÉgeseink owner.

Szólj hozzá